Tilaus- ja toimitusehdot

Maksutavat 

Digipalvelu Auran verkkokaupassa voit maksaa suomalaisen Checkout Finland Oy:n mahdollistamilla maksutavoilla, tai Klarnan laskua tai osamaksua käyttäen. Verkkokaupan maksuvälittäjinä toimivat siis Checkout ja Klarna, jotka molemmat ovat sinulle turvallisia maksutapoja. Palvelut ovat maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout Finland Oy on OPn omistuksessa.

Maksu pankkipainikkeilla

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi DigiAuralle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. 

Maksut luottokorteilla

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Digipalvelu Auralla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut.

Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

Mobiilimaksutavat

OPn Pivo Maksunappi

Pivo Maksunappi on Pivo-sovelluksessa toimiva palvelu, jolla maksaja voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun Pivo-sovelluksessa. OP Ryhmän maksaja hyväksyy Pivo Maksunapilla tilisiirron pankkitililtään maksunvälittäjän tai verkkokauppiaan tilille. Maksu toteutetaan pankkitiliin liittyvien Maksujenvälityksen yleisten ehtojen mukaisesti.

Muun pankin maksaja hyväksyy korttiehtojen mukaisen korttimaksun verkkokauppiaalle tai maksunvälittäjälle Sähköisellä maksulomakkeella. Lomake sisältää etämaksun edellyttämät kortin maksutiedot. Maksuun sovelletaan kortin myöntäjän ja kortinhaltijan välisiä korttiehtoja.

Maksaja ei voi enää peruuttaa tai muuttaa maksua sen jälkeen, kun se on hyväksytty. Tarkemmat löytyvät Pivon sivuilta, pivolompakko.fi/ehdot.html

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla, mobilepay.fi/fi-fi/Pages/faq.aspx

Masterpass

Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla

masterpass.com/assets/pdf/masterpassoperatingrules.pdf

Lasku- ja osamaksupalvelut 

Laskulla tai osamaksulla OP, Collector, Jousto ja Mash 

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto ja Mash (ent. Euroloan). Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille. Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collectorin yrityslaskun ehdot ovat tarjolla myös heidän sivuillaan: collector.se/upload/Partners/Agreements/CHECK/Credit_terms_All_comp_FI.pdf

OP:n lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot näet tästä.

Lue lisää lasku- ja osamaksutavoista:

ONGELMATILANTEISSA

Maksutapahtuman keskeytyessä tai mikäli et saa vahvistusta maksustasi palattuasi Palvelun sivustolle, ota yhteyttä Digipalvelu Auraan sähköpostitse info@digiaura.fi. Muista tarkistaa myös roskapostikansiosi.

ALENNUSKUPONGIT JA LAHJAKORTIT

Voimassaolevan alennuskupongin koodin voit syöttää ostoskorissa kohtaan “Alennuskoodi”. Syötä koodi kokonaisuudessaan ja valitse “Lunasta alennuskoodi”. Alennus päivittyy ostoskorisi loppusummaan.

POSTITUSTAVAT

Toimituskulut ovat 5,90 € tai 9,90 €, tuotteet koosta riippuen. Toimituskulu ilmoitetaan tilaussivulla ennen tilauksen lähetystä.

Tuotteet löytyvät meidän tai tukkurimme varastosta, joten ne postitamme yleensä jo saman päivän aikana tai viimeistään seuraavana arkipäivänä. Voit saada tilatut tuotteet useammassa lähetyksessä!

Kun teet tilauksen, saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi, jossa näkyy kaikki tilaamasi tuotteet ja hinnat. Joskus viesti kuitenkin sujahtaa roskapostikansioon, joten käy myös siellä tarkastamassa, jos viestiä ei kuulu. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveroprosentin (24%).  

Toimitus kirjeenä kotiin tai nouto omasta Postista

Pienemmät, alle 200g painavat, tilaukset toimitetaan kirjeenä kotiin ja isommat voit noutaa omasta Postista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä tai sähköpostilla Postista noudettavista pakettilähetyksistä. Voit noutaa lähetyksesi postista heti saapumispäivänä klo 16 jälkeen. Lähetyksen kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella Postin seurantapalvelusta. Ota henkilöllisyystodistus mukaan, kun noudat lähetystä. Lähetys kuljetetaan ilmastoystävällisesti.

Nouto Postin pakettiautomaatista

Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi automaatista heti. Lähetyksen kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella. Lähetys kuljetetaan ilmastoystävällisesti.

Digipalvelu Aura ei vastaa toimitusviiveistä, jotka ovat aiheutuneet kolmansista osapuolista (mainittakoon nyt heti esimerkiksi Posti). Tuotteet toimitetaan forsmajööri-varauksin (=force majeure) äärimmäiset muuttujat ja epätodennäköisyydet huomioiden (Postin nurmikonleikkuusta aiheutuneet viivästykset toimituksissa, hirmumyrsky, kapina, Postilaisten tai nörttien lakko, maanjäristys, meteoriitti, tulivuorenpurkaus, sota jne).  Posti säilyttää paketteja kaksi kalenteriviikkoa (Postin pakettiautomaatissa vain 7 vrk!), jonka jälkeen noutamaton paketti palautetaan lähettäjälle.

Mikäli sinulla tulee kysyttävää tai epäselvyyksiä Postin toimituksista, ota yhteyttä Postin asiakaspalveluun 0200 71000 ma-pe klo 8-20 la klo 9-14. 

LUNASTAMATON PAKETTI 

Lunastamaton paketti ei ole yhtä kuin asiakaspalautus. Jos et nouda pakettiasi Postin muistutuksista huolimatta ja se palautuu lunastamattomana meille, pidätämme oikeuden olla lähettämättä uusia tilauksia. Yhteydenoton jälkeen voimme lähettää paketin toistamiseen tilaajalle, mutta tällöin veloitamme 5 € lisäpostituskustannuksista.

LISÄKSI

Vilpillisessä tarkoituksessa tilattuja tuotteita ei hyvitetä tai vaihdeta. Tuotteiden vaihtoa ja palautusta koskevat pyynnöt on osoitettava meille 30 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

Sinulla on oikeus palauttaa tuotteet 30 vuorokauden kuluessa syytä ilmoittamatta. Asiakas vastaa palautuksen kustannuksista. Jos tuote on viallinen, tai olet saanut väärän tuotteen, DigiAura tietenkin vastaa vaihto ja palautuskustannuksista. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautusoikeus ei koske alennus-, tilaus- tai yksilöityjä tuotteita.

Huomaathan

  • Palautus tai vaihto: Asiakas vastaa postituskustannuksista
  • Viallinen tuote: DigiAura vastaa postituskustannuksista

Toimithan aina näiden ohjeiden mukaan

  1. OLE ENSIN MEIHIN YHTEYDESSÄ!
  2. Kun olet toiminut kohdan 1. mukaan, täytä lähetyslistaan palautuksen syy, niin voimme viestiä siitä eteenpäin tuotteen valmistajalle tai huomioida palautteesi valikoimaa suunnitellessamme.
  3. Jos tuote on viallinen, saat meiltä helposti-koodin, jonka avulla palautus on sinulle maksuton
  4. Pakkaa palautettavat tuotteet niin, että ne eivät kärsi kuljetuksessa.
  5. Vie palautettavat tuotteet pakattuna lähimpään Postiin.

Palautusosoite:
Digipalvelu Aura Oy
Sirkkalankatu 24
20700 Turku.

Palauttamasi tuotteen summa palautetaan sinulle 1-3 pankkipäivän sisällä, kun palautuksesi on vastaanotettu. Palautamme sinulle tuotteen hinnan viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 7 päivän kuluttua palautettavan tuotteen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olet käyttänyt alkuperäisessä ostotilanteessa ja joka tapauksessa siten, että sinulle ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.  

JOS HALUAT VAIHTAA TUOTTEEN TOISEEN

ilmoitathan siitä aina ensin asiakaspalveluumme info@digiaura.fi tai puhelimella 045 654 4441 lisäohjeita saadaksesi (voihan olla, ettei haluamaasi tuotetta ole enää varastossa, jolloin on sovittava tuotteen vaihdosta tai kaupan purkamisesta). Palauta vaihtamasi tuote yllä olevan ohjeen mukaisesti. Kun olemme vastaanottaneet vaihdettavan tuotteen, lähetämme uuden tuotteen sinulle.

Ennen kuin lähetät palautuksen meille, niin tarkasta seuraavat kohdat:

  • Olet ollut meihin ensin yhteydessä! 
  • Palautettavat tuotteet ovat täysin puhtaat ja käyttämättömät
  • Täytä lähetyslistaan palauttamisen syy
  • Pakkaa tavarat postin kestävään pakettiin

VIALLINEN TUOTE

Meille on hirmu tärkeää, että olet tyytyväinen ostoksiisi. Jos huomaat tuotteen olevan viallinen tai sinulle on toimitettu väärä tuote, ole yhteydessä meihin sähköpostilla info@digiaura.fi tai puhelimella 045 654 4441, jotta voimme pikaisesti sopia takuuvaihdon. Asiasi käsittely nopeutuu, jos osaat heti kertoa tilausnumerosi ja tilauspäivän – nämä tiedot löydät sähköpostina tai tuotteiden mukana saapuneesta tilausvahvistuksesta. Jos et itse ole ostanut tuotteita (esimerkiksi lahja), kerro meille, kenen nimellä tilaus on tehty. Liitä mukaan kuvaus viasta ja mielellään myös valokuva viallisesta tuotteesta. Kännykkäkameralla otettu  “hutaistu” kuva riittää mainiosti.