Maksutavat
Digipalvelu Auran verkkokaupassa voit maksaa suomalaisen Checkout Finland Oy:n mahdollistamilla maksutavoilla, tai Klarnan laskua tai osamaksua käyttäen. Verkkokaupan maksuvälittäjinä toimivat siis Checkout ja Klarna, jotka molemmat ovat sinulle turvallisia maksutapoja. Palvelut ovat maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout Finland Oy on OPn omistuksessa.
Maksu pankkipainikkeilla
Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi DigiAuralle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy.
Maksut luottokorteilla
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Digipalvelu Auralla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut.
Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.
Mobiilimaksutavat
OPn Pivo Maksunappi
Pivo Maksunappi on Pivo-sovelluksessa toimiva palvelu, jolla maksaja voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun Pivo-sovelluksessa. OP Ryhmän maksaja hyväksyy Pivo Maksunapilla tilisiirron pankkitililtään maksunvälittäjän tai verkkokauppiaan tilille. Maksu toteutetaan pankkitiliin liittyvien Maksujenvälityksen yleisten ehtojen mukaisesti.
Muun pankin maksaja hyväksyy korttiehtojen mukaisen korttimaksun verkkokauppiaalle tai maksunvälittäjälle Sähköisellä maksulomakkeella. Lomake sisältää etämaksun edellyttämät kortin maksutiedot. Maksuun sovelletaan kortin myöntäjän ja kortinhaltijan välisiä korttiehtoja.
Maksaja ei voi enää peruuttaa tai muuttaa maksua sen jälkeen, kun se on hyväksytty. Tarkemmat löytyvät Pivon sivuilta, pivolompakko.fi/ehdot.html
MobilePay
Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla, mobilepay.fi/fi-fi/Pages/faq.aspx
Siirto
Maksuehdot ovat tarjolla Osuuspankin sivuilla
https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/siirto-maksu
Lasku- ja osamaksupalvelut
Laskulla tai osamaksulla Klarna, Walley ja Alisapankki.
Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat Klarna, Walley ja Alisapankki. Walley tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille. Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.
Lue lisää lasku- ja osamaksutavoista:
ONGELMATILANTEISSA
Maksutapahtuman keskeytyessä tai mikäli et saa vahvistusta maksustasi palattuasi Palvelun sivustolle, ota yhteyttä Digipalvelu Auraan sähköpostitse info@digiaura.fi. Muista tarkistaa myös roskapostikansiosi.
ALENNUSKUPONGIT JA LAHJAKORTIT
Voimassaolevan alennuskupongin koodin voit syöttää ostoskorissa kohtaan “Alennuskoodi”. Syötä koodi kokonaisuudessaan ja valitse “Lunasta alennuskoodi”. Alennus päivittyy ostoskorisi loppusummaan.
POSTITUSTAVAT
Toimituskulut ovat 4,90€ – 11,90€, tuotteen koosta riippuen. Toimituskulu ilmoitetaan tilaussivulla ennen tilauksen lähetystä.
Kun teet tilauksen, saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi, jossa näkyy kaikki tilaamasi tuotteet ja hinnat. Joskus viesti kuitenkin sujahtaa roskapostikansioon, joten käy myös siellä tarkastamassa, jos viestiä ei kuulu.
Toimitus kirjeenä kotiin tai nouto omasta Postista
Pienemmät, alle 200g painavat, tilaukset toimitetaan kirjeenä kotiin ja isommat voit noutaa omasta Postista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä tai sähköpostilla Postista noudettavista pakettilähetyksistä. Voit noutaa lähetyksesi postista heti saapumispäivänä klo 16 jälkeen. Lähetyksen kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella Postin seurantapalvelusta. Ota henkilöllisyystodistus mukaan, kun noudat lähetystä. Lähetys kuljetetaan ilmastoystävällisesti.
Nouto Postin pakettiautomaatista
Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi automaatista heti. Lähetyksen kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella. Lähetys kuljetetaan ilmastoystävällisesti.
Digipalvelu Aura ei vastaa toimitusviiveistä, jotka ovat aiheutuneet kolmansista osapuolista (mainittakoon nyt heti esimerkiksi Posti). Tuotteet toimitetaan forsmajööri-varauksin (=force majeure) äärimmäiset muuttujat ja epätodennäköisyydet huomioiden (Postin nurmikonleikkuusta aiheutuneet viivästykset toimituksissa, hirmumyrsky, kapina, Postilaisten tai nörttien lakko, maanjäristys, meteoriitti, tulivuorenpurkaus, sota jne). Posti säilyttää paketteja kaksi kalenteriviikkoa (Postin pakettiautomaatissa vain 7 vrk!), jonka jälkeen noutamaton paketti palautetaan lähettäjälle.
Mikäli sinulla tulee kysyttävää tai epäselvyyksiä Postin toimituksista, ota yhteyttä Postin asiakaspalveluun 0200 71000 ma-pe klo 8-20 la klo 9-14.
LUNASTAMATON PAKETTI
Lunastamaton paketti ei ole yhtä kuin asiakaspalautus. Jos et nouda pakettiasi Postin muistutuksista huolimatta ja se palautuu lunastamattomana meille, pidätämme oikeuden olla lähettämättä uusia tilauksia. Yhteydenoton jälkeen voimme lähettää paketin toistamiseen tilaajalle, mutta tällöin veloitamme lisäpostituskustannuksista.
LISÄKSI
Vilpillisessä tarkoituksessa tilattuja tuotteita ei hyvitetä tai vaihdeta. Tuotteiden vaihtoa ja palautusta koskevat pyynnöt on osoitettava meille 30 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS
Sinulla on oikeus palauttaa tuotteet 14 vuorokauden kuluessa syytä ilmoittamatta. Asiakas vastaa palautuksen kustannuksista.
Jos tuote on viallinen, tai olet saanut väärän tuotteen, DigiAura vastaa vaihto- ja palautuskustannuksista. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautusoikeus ei koske tilaus- tai yksilöityjä tuotteita.
Huomaathan
- Palautus tai vaihto: Asiakas vastaa postituskustannuksista (2 x Postikulut)
- Viallinen tuote: DigiAura vastaa postituskustannuksista
Postikulut peritään myös yli 100€ tilauksista, joissa postitus on ollut ilmainen.
Toimithan aina näiden ohjeiden mukaan
- OLE ENSIN MEIHIN YHTEYDESSÄ!
- Kun olet toiminut kohdan 1. mukaan, täytä lähetyslistaan palautuksen syy, niin voimme viestiä siitä eteenpäin tuotteen valmistajalle tai huomioida palautteesi valikoimaa suunnitellessamme.
- Saat meiltä helposti-koodin, jonka avulla palautus on sinulle maksuton
- Pakkaa palautettavat tuotteet niin, että ne eivät kärsi kuljetuksessa.
- Vie palautettavat tuotteet pakattuna lähimpään Postiin.
Palauttamasi tuotteen summa palautetaan sinulle 1-3 pankkipäivän sisällä, kun palautuksesi on vastaanotettu. Palautamme sinulle tuotteen hinnan viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 7 päivän kuluttua palautettavan tuotteen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olet käyttänyt alkuperäisessä ostotilanteessa ja joka tapauksessa siten, että sinulle ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.
JOS HALUAT VAIHTAA TUOTTEEN TOISEEN
ilmoitathan siitä aina ensin asiakaspalveluumme info@digiaura.fi tai puhelimella 045 654 4441 lisäohjeita saadaksesi. Palauta vaihtamasi tuote yllä olevan ohjeen mukaisesti. Kun olemme vastaanottaneet vaihdettavan tuotteen, lähetämme uuden tuotteen sinulle.
Ennen kuin lähetät palautuksen meille, niin tarkasta seuraavat kohdat:
- Olet ollut meihin ensin yhteydessä!
- Palautettavat tuotteet ovat täysin puhtaat ja käyttämättömät
- Täytä lähetyslistaan palauttamisen syy
- Pakkaa tavarat postin kestävään pakettiin
VIALLINEN TUOTE
Meille on hirmu tärkeää, että olet tyytyväinen ostoksiisi. Jos huomaat tuotteen olevan viallinen tai sinulle on toimitettu väärä tuote, ole yhteydessä meihin sähköpostilla info@digiaura.fi tai puhelimella 045 654 4441, jotta voimme pikaisesti sopia takuuvaihdon. Asiasi käsittely nopeutuu, jos osaat heti kertoa tilausnumerosi ja tilauspäivän – nämä tiedot löydät sähköpostina tai tuotteiden mukana saapuneesta tilausvahvistuksesta. Jos et itse ole ostanut tuotteita (esimerkiksi lahja), kerro meille, kenen nimellä tilaus on tehty. Liitä mukaan kuvaus viasta ja mielellään myös valokuva viallisesta tuotteesta. Kännykkäkameralla otettu “hutaistu” kuva riittää mainiosti.
Takuuehdot
Myönnämme 6-36kk takuun tuotteillemme, poikkeuksena myytäviin tietokoneisiin ja puhelimiin asennetut akut, joille myönnämme 3kk takuun. Huoltotöille myönnämme 12kk takuun. Myytävän tuotteen takuu on merkittynä tuotesivulla.
Takuu kattaa valmistus- ja materiaaliviat. Takuu ei koske seuraavia vikoja:
- Laitteelle aiheutetusta väärinkäytöstä, laiminlyönnistä tai vahingosta aiheutuneet viat
- Viat, jotka ovat aiheutuneet nesteestä, ruostumisesta tai korroosiosta
- Viat, jotka koskevat ohjelmistoa eivät kuulu takuun piiriin